ungmotmobbning

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Agnes Lehrberg - 12 oktober 2014 12:23

Är det bara jag som tycker att busschaufförerna borde förbjuda människor som är påverkade av alkohol på bussen? Har varit med om några gånger då dom påverkade människorna börjar skrika en massa grejer till mig, t.ex Att jag är en fitta för att jag ej vill låna ut min mobil till en okänd människa eller att jag är dum i huvudet pga att jag ej visste om att busschauffören ej hade någon mobil? Jag tycker det är så jävla fel. Jag avskyr påverkade människor, jag tycker att det är riktigt obehagligt. Mina vänner har varit med samma sak ungefär, fast lite "grövre" grejer. Jag tycker att det borde förbjudas med påverkade människor på bussar, både för att det är väldigt obehagligt och för att dom skriker så extremt mycket(nu menar jag verkligen inte alla). Alla förtjänar att få åka buss, men när det kommer till dom som ej kan hantera vad dom gör då går det över min gräns.
Detta är bara MIN åsikt. Jag menar absolut inte att alla ska tycka och tänka som jag, men hoppas att någon där ute förstår vad jag menar i alla fall.

Presentation


18 hela år
Bor på Gotland.
Föreläser om näthat och mobbning.
Läs gärna och släng in en kommentar. Och hoppas inläggen jag skriver kommer till nytta för dig!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Tycker DU att det är okej med mobbning?
 Ja för jag är en osäker människa
 NEJ! Alla är lika bra som dom är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards