ungmotmobbning

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Agnes Lehrberg - 9 oktober 2014 21:35

Good damn it! Sen så är det en bild på tröjan jag köpte också!

Av Agnes Lehrberg - 9 oktober 2014 21:01

Hej allaa! Sorry för sämst uppdatering men har haft väldigt mycket för mig, och egentligen borde jag sitta å plugga till mitt omprov imorgon men jag bloggar istället.. Smart  

Aja, idag har jag varit i stan med bäästie och sålt lite grejer hoho    Sen så har jag köpt lite grejer bl.a ett par nya lösnaglar, goood damn it!   lägger upp en bild snart på dom!
Seriöst jag får ryck på mig själv som inte pluggar när jag verkligen borde..   Skitsamma, har varit i stan varje dag denna vecka, skööönt faktiskt! Att få slippa slite är så skönt.. Dock så hände det en väldigt obehaglig grej på bussen i tisdags.. Det var en alkis som började kalla mig för fitta å dum i huvudet pga att jag ej ville låna ut min mobil till honom, men han fick en liten hämnd när jag skulle gå av    
Btw jag går igenom mina emojis på min blogg och jag hittar denna "  " vad i helvete? xD

Aja nog med skrivandet, ska ladda upp lite bilder nu på bloggen. PuuuusssN

Presentation


18 hela år
Bor på Gotland.
Föreläser om näthat och mobbning.
Läs gärna och släng in en kommentar. Och hoppas inläggen jag skriver kommer till nytta för dig!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Tycker DU att det är okej med mobbning?
 Ja för jag är en osäker människa
 NEJ! Alla är lika bra som dom är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards