ungmotmobbning

Alla inlägg under mars 2014

Av Agnes Lehrberg - 20 mars 2014 18:43

Hej alla!
Jag måste få skriva av mig igen. Detta handlar om mitt sockerberoende och träning.


Jag lider av sockerberoende. Får jag inte socker när jag väl behöver det så spårar jag ut, jag tar sönder saker, jag skriker på allt och alla mina hormoner svämmar över
osvosv.

Det är rent utsagt FÖRJÄVLIGT. Jag vet inte hur många gånger jag verkligen skickat ner mamma till affären för att hon ska köpa godis till mig. Jag kan bara inte sluta, DET GÅR INTE. Jag har försökt, och när jag väl försökte så började jag skära mig.
Detta låter så sjukt överdrivet jag vet. Men vad fan ska jag göra? Får inte jag mitt socker så cuttar jag mig.
Det är så jävla jobbigt att behöva få leva såhär. Jag lever med ett helvete.
Och det är så sjukt jobbigt att jag verkligen måste tänka på vad jag gör osv.

Jag har försökt att gå ut och springa och situps osv men det funkar inte.
Mina lungor är helt fucked up pga olika anledningar, så ifall jag springer minst 10 meter så får jag så in i helvetes svårt och andas. Jag har inte astma eller så men jag kan inte springa. När jag väl springer så måste jag få någon speciell varm luft i lungorna annars blir jag alldeles yrslig..



Så svårt och förklara vad jag måste gå igenom dag för dag..
Men aja jag orkar inte skriva mera för mina känslor flämmar över.
Hejdå..

 

Presentation


18 hela år
Bor på Gotland.
Föreläser om näthat och mobbning.
Läs gärna och släng in en kommentar. Och hoppas inläggen jag skriver kommer till nytta för dig!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Tycker DU att det är okej med mobbning?
 Ja för jag är en osäker människa
 NEJ! Alla är lika bra som dom är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards