ungmotmobbning

Alla inlägg under maj 2016

Av Agnes Lehrberg - 27 maj 2016 09:20

Tack alla ni som ställt upp. Tack till er som har gått in å läst mitt inlägg, tack till er som har funnits här för mig när jag haft det som jobbigast. Ni e guld allesammans.
Hur e livet nu?
Livet atm rullar på. Har en föreläsning torsdagen den 2 Juni i en aula i Visby där jag och mina 3 andra girls skall föreläsa om näthat och mobbning. Och sen så kommer en väldigt rolig nyhet..

Jag skall vara "musikansvarig" med andra ord DJ på skolavslutningen när Petter skall spela. Hur najs??

Tänk att jag orkar göra detta trots all skit jag fått gå igenom. Och nu skall jag spela igen.. Så jävla lycklig, man skall inte låta mobbarna vinna..

Tack till er alla. Ni är guld.

   

Presentation


18 hela år
Bor på Gotland.
Föreläser om näthat och mobbning.
Läs gärna och släng in en kommentar. Och hoppas inläggen jag skriver kommer till nytta för dig!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Tycker DU att det är okej med mobbning?
 Ja för jag är en osäker människa
 NEJ! Alla är lika bra som dom är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards