ungmotmobbning

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Agnes Lehrberg - 5 oktober 2014 21:23

SHit asså, mitt huvud värker uttaaa bara helvete! Fyfan vad ont det gör! Huh.. Aja jag tänkte slänga in ett litet snabbt inlägg nu på kvällen, ska gå och lägga mig nu så ville bara skriva godnatt allihopa! Hoppas ni haft en grym dag!  
glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.
Godnatt  

Av Agnes Lehrberg - 5 oktober 2014 17:26

Såja nu orkar jag ej ladda upp mera haha? och ni får ursäkta vissa bilder. Drinkarna som ni ser på bilderna är alkoholfria, och ciggen som ligger på bordet dom är ej mina för det är min mosters! Jag har haft det kanon kan man ju lugnt säga! Hoppas ni blev nöjda!:)


[Bild]

Av Agnes Lehrberg - 5 oktober 2014 17:17

Laddar upp mera bilder snart!

Av Agnes Lehrberg - 5 oktober 2014 16:02

Yolomotherfuck*ng swaaaag :D

Nej men hallu, det var ett bra himla tag sen då jag skrev här, haha men jag har ju som sagt tappat blogglusten helt, jag är tillräckligt "stressad o pressad" så jag hinner som sagt inte, och speciellt inte på morgonen.. Men idag så hinner jag för att jag har extremt jävla tråkigt haha    Men grejen är den att jag vill slänga in typ 100030393993 inlägg bara för att jag har all tid i världen, men det lär bli helt knas ifall jag laddar upp en massa inlägg varje minut hahahah  

Aja, det har ej hänt så jätte mycket i mitt liv eller aa om man bortser från allt jävla drama   
Gash, alla kärleksproblem som varit asså, huh för vissa människor säger jag bara. Jag blev sviken gång på gång, men nu har jag börjat om antar jag  

Min sommar har varit awesome, lärt känna en massa nytt folk och blivit bjuden på en massa grejer å shit (alltså middagar å sånt) För ni vet lika väl som jag att jag ej dricker!
Jag har också fyllt år å så, och i födelsedags present så fick jag lite grejer, men den bästa var nog en helg i stockholm med la madre i november, det blir en massa jävla shopping och hotell osv, hur mys som helst!
Jag var nyligen utomlands för typ 3 veckor sen, det var så skönt. Så jävla skönt att få komma skönt från detta land till ett helt annat. Den känslan jag hade den veckan var helt magisk. Dock så blev jag en aning kär i en människa jag inte ens känner. Men har inte ni varit med om när ni mött en människa som konstant kollar på dig hela tiden och ler? Man liksom märker att det är något positivt.. Det enda jag vet är att han är dansk och jobbar med människor som har olika handikapp (Han var på en semester med dom) Men den där känslan han gav mig, den var så magisk    Dom blickarna han gav mig. Och ni vet typ såna här kärleksfilmer när killen får se tjejen han gillar i en underbar klänning? Ni vet den blicken? Den gav han mig varje dag. Och han gjorde allting för att se mig. Asså han var så grym. Aja det är väl bara att gå vidare antar jag. Jag har ju en liten pojke nu å så  

Jag tänkte ladda upp en massa bilder efter detta inlägg på hur min resa var å så. Det var så fantastiskt där! Jag var på Kreta till er som undrar   

Nu ska jag ta och fixa en ny header och fixa upp alla bilder. Hoppas ni blev åtminstone liteeee glada att jag skrev  ett litet inlägg   
Ha det awesome så länge! :)
Bjuder på en liten bild såhär nu ;)
 

Presentation


18 hela år
Bor på Gotland.
Föreläser om näthat och mobbning.
Läs gärna och släng in en kommentar. Och hoppas inläggen jag skriver kommer till nytta för dig!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Tycker DU att det är okej med mobbning?
 Ja för jag är en osäker människa
 NEJ! Alla är lika bra som dom är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards