ungmotmobbning

Alla inlägg den 6 augusti 2019

Av Agnes Lehrberg - 6 augusti 2019 21:17

  Hej allesammans! Long time no see.

Jag mår hur bra som helst. Hade en föreläsningturné nu i våras som gick hur bra som helst. Jag jobbar för nuvarande på en förskola här på Gotland och har gjort det sen 21 Januari. Vi får se vart mitt liv tar vägen. Jag lever för dagarna. Jag är glad att jag nådde botten, för annars hade jag inte varit här på toppen. 

Vissa dagar är tuffa och suger röv helt ärligt. Men vissa dagar är så jävla bra. Det gäller att ta vara på dem bra dagarna. Man måste få lov att må dåligt för att kunna må bra. Du skulle aldrig uppskatta dina bra dagar om du endast mådde bra. Det är naturligt att må åt helvete, trust me.. jag vet. 

Kärlek till er alla.

Kramis Aggan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


18 hela år
Bor på Gotland.
Föreläser om näthat och mobbning.
Läs gärna och släng in en kommentar. Och hoppas inläggen jag skriver kommer till nytta för dig!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Tycker DU att det är okej med mobbning?
 Ja för jag är en osäker människa
 NEJ! Alla är lika bra som dom är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards